SEO optimering
Search Engine Optimization = SEO-optimering
SEO har stor betydning for din synlighed på Google, så kort kan man svare, at SEO betyder ALT for dine muligheder for at klare dig godt i et stærkt felt af konkurrerende hjemmesider i Googles søgeresultater:

Hvad påvirker prisen?
Branche – Hvordan er konkurrenceniveauet i den givne branche. Benytter dine konkurrenter mange ressourcer eller kapital på SEO, så skal du sandsynligvis regne med at prisen bliver højere, da vi skal bruge flere timer.
Størrelsen af hjemmesiden – Som udgangspunkt betyder en større hjemmeside flere timer, der skal bruges til søgemaskineoptimering. Vi lægger altid fokus på de sider, der giver det største afkast, men overordnet set tager en større hjemmeside længere tid at optimere.
Dine kompetencer – For langt de fleste af vores kunder varetager vi hele processen med søgemaskineoptimering. Dog sker det, at nogle af vores kunder selv tilbyder at udføre noget eller det meste af arbejdet, mens vi fungerer som rådgivere og sparringspartnere. Hvis du aktivt deltager i arbejdet, vil det derfor reducere prisen.
Nuværende situation – Hjemmesidens nuværende situation har betydning for antallet af timer, som vi skal lægge i projektet. Hvis I har haft et bureau på førhen, eller selv har håndteret jeres søgemaskineoptimering, kan meget af forarbejdet være gjort, og det vil derfor reducere prisen.
Hvis det er en ny hjemmeside, og vi starter fra nul, så vil vi skulle bruge flere timer.
Ambitioner og mål – Der er en klar kobling mellem jeres ambitioner & mål og prisen på SEO.
Jo højere jeres ambitioner er, jo flere timer skal vi lægge i projektet.